Powered by Blogger.

Khalid Gagap Ingin Jadi Hero Menyelamatkan Rafizi Ramli Dengan Sediakan Dana Guaman?

Wednesday 1 August 2012


Sebaik sahaja berita penangkapan Ketua Strategik PKR, Rafizi Ramli tersebar dan beliau akan didakwa di Mahkamah Tinggi Shah Alam pagi ini, Menteri Besar Selangor, TS Khalid Ibrahim berlagak hero dengan mengumumkan satu dana khas telah disediakan untuk membantu membiayai kos guaman Rafizi.

Pertamanya CTS ingin membetulkan fakta Menteri Besar Selangor seperti yang dicatatkan di dalam laman Fanpage Facebook beliau. Tuduhan yang dikenakan ke atas Rafizi adalah bersubahat mendedahkan akaun pelanggan Bank yang mana ini adalah sulit dan tertakluk di bawah perlindungan Akta BAFIA. Pertuduhan di Mahkamah yang dilakukan oleh pihak PDRM dan Bank Negara Malaysia ini tidak ada kena mengena dengan isu George Kent, George Kennedy ataupun George Clooney!

Keduanya, dana khas yang Menteri Besar Selangor umumkan ini datang dari mana? Apakah duit Kerajaan Selangor digunakan untuk kos guaman seorang suspek penjenayah? Diharap TS Khalid Ibrahim dapat memperjelaskan sumber kewangan yang digunakan sama ada wang parti PKR atau wang dari Perbendaharaan Kerajaan Negeri. Kami tidak rela wang Kerajaan Negeri digunakan sesuka hati mak dan ayah Menteri Besar!

Sumber : Cucu Tok Selampit

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP