Powered by Blogger.

ZALIM..! Yb PKR Ahli Parlimen Kuala Langat Ceraikan Isteri Menjelang Syawal...

Tuesday 14 August 2012


ZALIM...! kejam sungguh wakil rakyat PKR terhadap isterinya...

Hadiah paling pahit buat seorang isteri tatkala seluruh umat islam mahu meraikan ketibaan Syawal yang akan muncul beberapa hari lagi!

Ahli Parlimen Kuala Langat, Abdullah Sani telah menjatuhkan talak satu keatas Halimah Mohd Sahat di Mahkamah Syariah Kuala Langat.

Kesian sungguh nasib malang yang menimpa wanita berusia 48 tahun ini... Perjuangan Halimah nampaknya sudah sampai ke penghujung jalan. Beliau kehilangan rumahtangga yang dibinanya selama 27 tahun bersama-sama Abdullah Sani
Yb PKR ini semenjak dipilih menjadi Ahli Parlimen telah berpeluang berkenalan dengan seorang wanita seksi berusia 27 tahun. Faizah Ariffin juga terjun ke bidang politik memegang jawatan sebagai Ketua Wanita PKR Cabang Hulu Selangor.

Perkenalan yang melahirkan bibit cinta, mungkin kerana kerap bersua wajah dalam pelbagai program parti...

Sayangnya, Halimah si isteri tua bukannya orang politik dan dia tidak pandai tendang terajang orang politik. Sedangkan lawannya iaitu suami sendiri dan madunya pula adalah orang politik yang cukup bijak memutar belitkan lidah dan memutihkan perbuatan yang hitam.


Dengan lafaz talak satu di hadapan hakim Mahkamah Syariah itu, nampaknya Faizah Ariffin berjaya merampas segala susah payah, titik peluh dan air mata yang diharungi bersama-sama Halimah Mohd Sahat dengan Abdullah Sani selama 27 tahun.

Dan Abdullah Sani pula yang mungkin terpesona kesedapan dengan goyangan gerudi Faizah Ariffin yang kisah gedik silamnya tidak kurang hebat, tidak lagi pening kepala dengan isteri tua yang layanannya mungkin tidak sebagus 27 tahun lalu.

PKR... dari parti, pemimpin sehinggalah ke akar umbi..., semuanya jenis tak berguna...!!

Mengikut tafsiran Blog MIK, Yb PKR ini mungkin sudah menjadi Haram Jadah...! Wakil rakyat yang menjilat Anwar ini sering melabelkan pemimpin BN dengan perkataan Haram Jadah, saksikan video klip ini;


Sumber : MIK

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP