Powered by Blogger.

MP PKR HALAU BINI MAKIN GELABAH TERUK!!!

Monday 6 August 2012


Kesian Ahli Parlimen Kuala Langat yang terpaksa berbohong, menipu dan mengelat tetapi pada masa yang sama cuba menggertak mana-mana pihak yang mendedahkan salah lakunya.

Paling tak tahan apabila Abdullah Sani terang-terang menuduh isterinya sebagai pembohong dengan mempotretkan dirinya sendiri sebagai mangsa.

Mudahnya Abdullah Sani melarikan tanggungjawabnya. Si isteri yang bukan sahaja dihalau dan dimalukan, sebaliknya dimalukan tanpa sebarang perikemanusiaan.

Secara nyata dan sah, Abdullah Sani berbini baru. Bini baru diletakkan di rumah lama. Manakala bini lama dihalau keluar.

Alasan kononnya dia telah memberikan sebuah rumah di Desa Pandan kepada isteri tuanya sebenarnya boleh dipertikaikan. Kalau benar, mengapa isterinya terpaksa menumpang tinggal bersama-sama anak saudaranya di Kelang?

Kalau benar MP PUAKA itu memberikan pembiayaan RM2000 sebulan, mengapa pula pelbagai perkara lain termasuklah kata nista anak sendiri krpada isterinya itu kedengaran?

Maaf cakaplah, kalau lelaki yang bertahan dengan bini barunya di rumah lama dengan bini lama diterajang keluar, bermakna cakap-cakapnya yang lain, memang pembohongan semata-mata.

Apatah lagi 'saksi' anak sendiri yang tidak mahu kehilangan bantuan kewangan daripadanya sehingga sanggup mendurhalai ibu sendiri sudha cukup untuk menerangkan modus operandi Abdullah Sani.

Sumber : The Flying Kick

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP