Powered by Blogger.

Krisis Air Selangor ... KHALID IBRAHIM MEMANG NAK BUNUH DIRI ... PKR PEMBOHONG

Saturday 28 July 2012

Sebuah lori tangki air dengan bangga menghantar air 'SUMBANGAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR' di tepi jalan Taman Bukit Belimbing, Seri Kembangan ... semalam.



Sampai bila Khalid Ibrahim dan Pakatan Haram Selangor mahu berbohong kepada rakyat kononnya tiada krisis air yang berlaku di Selangor?

Mengapa perlu menghantar lori tangki air dengan banner tertulis 'SUMBANGAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR' ... jika benar-benar tiada krisis air sedang berlaku di Selangor.

Apa perlu menghantar lori tangki yang disewa khas ... lebih besar dari lori SYABAS untuk penduduk di Taman Belimbing, Seri Kembangan.

Pelik ... lori tangki air hanya dihantar ke satu kawasan sahaja, walhal SYABAS telah pun menghantar bekalan air sebelum ini?

Apa agaknya jawapan Khalid Ibrahim dan Pakatan Haram apabila kerajaan negeri menghantar lori tangki berkapasiti 22,000 gelen air ke Taman Bukit Belimbing, Seri Kembangan?

1) Saja-saja seronok?
2) Kerajaan negeri Selangor cukup prihatin?
3) Saja tayang lori tangki air pada penduduk?

Bagaimana Khalid Ibrahim mahu menjawab lori-lori tangki air milik SYABAS hari-hari hantar bekalan air di Taman Bukit Belimbing, Seri Kembangan ini?



Jawapan kepada pembohongan Khalid Ibrahim dan Pakatan Haram di Selangor ...







Siapa yang mempolitikkan isu air di Selangor sebenarnya? Siapa yang berbohong kepada rakyat tiada krisis air di Selangor?

Sumber : GWM

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP