Powered by Blogger.

Jahanam Apabila Ahli Parlimen Bandar Tun Razak Menyalahguna Kuasa Sebagai MB Selangor @Khalid_Ibrahim

Thursday 18 October 2012

Tajuk di atas mengatakan segalanya. Sebidang tanah di Selangor telah dirampas dengan kejam dan tidak bertanggungjawab oleh EXCO PKR Elizabeth Wong. Betapa hina nya Melayu Selangor apabila tanah yang diperuntukkan untuk Bumiputera Melayu telah dicuri oleh Elizabeth Wong (Rujuk dakwaan Raja Petra) untuk membangunkan pusat budaya Cina.

Soalan saya kepada semua Bumiputera Islam di Kerajaan Perbandaran Klang & Selangor, "tak malu ke bagi tanah orang Islam kepada Elizabeth Wong?"

Selain itu, bukankah ini satu penyalahgunaan kuasa dimana Elizabeth wong telah menyalahgunakan kuasa beliau dalam tiga (3) cara iaitu:

1. Menyalahgunakan kuasa beliau dengan menggunakan sambungan dan pengaruh ke atas MB Khalid Ibrahim untuk mengarahkan Perbandaran Klang untuk menyerahkan tanah kepada beliau.

2. Menyalahgunakan kuasa beliau dengan memaksa Syarikat Persada Istimewa Sdn Bhd untuk membina sebuah Pusat Kebudayaan Cina.

3. Menyalahgunakan kuasa beliau dengan menakutkan dan mengancam Perbandaran Klang untuk melakukan transaksi tanah kepada beliau.

Persoalannya, mengapa tanah milik kerajaan yang bertujuan untuk pembangunan harus diserahkan kepada Cina PKR apabila ia telah dikhaskan untuk Bumiputera?

Tu lah, Bila UMNO kata kuasa melayu makin hilang korang marah, sekarang di Selangor tanah yang diberi kepada Melayu kene Rampas oleh Elizabeth Wong utk buat Pusat budaya Cina.


Padan Muka!














sumber rezqeen hill

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP