Powered by Blogger.

KHALID IBRAHIM CUBA BERBOHONG TENTANG SOROS DALAM USAHA MEMBELANYA!!!

Sunday 7 October 2012


Apabila Mahathir mengatakan undi pembangkang, bererti mengundi Soros menjajah negara ini, Khalid Ibrahim yang masih hidup dalam dunia 70-an, serta-merta mengeluarkan kenyataan membela dengan menyanggah kenyataan bekas Perdana Menteri itu.

Katanya, rakyat sekarang tidak mengenali Soros dan tidak tahu apa-apa tentang Soros. Anggota-anggota parti (dan pengundi) sudah cukup matang untuk menilai kenyataan berkenaan. (RUJUK SINI)

Pendedahan dan pengakuan MALAYSIAKINI yang merupakan portal kesukaan Pakatan Rakyat, menerima dana operasi daripada George Soros, selain beberapa pertubuhan NGO lain yang turut dibiayai oleh Soros termasuklah SUARAM, memberikan pukulan hebat kepada Pakatan Rakyat.

Ditambah pula dengan kekerapan Anwar Ibrahim ke luar negara, dan kehebatan Pakatan Rakyat mengeluarkan pelbagai isu termasuklah isu aset keselamatan negara seperti kapal selam Scorpene, menyebabkan Pakatan Rakyat semakin terkucil dan tidak tahu jawapan apakah yang boleh diberikan tentang tindak-tanduk mereka.

Selepas 'berjaya' dalam usaha menghapuskan ISA, Pakatan Rakyat menerusi beberapa orang pemimpin Cina Chauvinist DAP, mula memperkatakan isu-isu sensitif termasuklah sektor keselamatan negara dengan bertopengkan rasuah dan ketirisan wang rakyat.

Tony Pua dalam beberapa insiden, sudah berulang-ulang kali meminta Kementerian Pertahanan menyenarailengkapkan butiran aset-aset keselamatan termasuklah pecahan perbelanjaan yang telah digunakan oleh ATM, kononnya sebagai satu cara ketelusan dan kejujuran. Sebarang perbelanjaan terhadap aset keselamatan segera dipertikaikan dengan alasan kononnya perbelanjaan tersebut terlalu besar berbanding nilai sebenar aset yang diperolehi oleh ATM.

George Soros pernah berusaha menjatuhkan dan memufliskan negara ini dalam serangan matawang. Hanya apabila Mahathir membuat tambatan Ringgit dengan Dollar Amerika Syarikat pada kadar USD1=RM3.80, barulah Soros menghentikan serangannya.

Dan pada ketika itu, pihak dalam negeri, bahkan dari Kabinet yang dilihat terlibat dengan Soros adalah Anwar Ibrahim biarpun pihak berkuasa tidak pernah mahu mengeluarkan butiran siasatan berhubung perkara berkenaan atas aspek-aspek yang hanya mereka sahaja mengetahuinya.

Khalid Ibrahim amat sedar, sebarang perkara berkaitan Soros mempunyai ikatan yang amat kukuh dengan PKR dan Anwar Ibrahim. Sudah tentulah apa yang disebutkan oleh Khalid Ibrahim berpunca daripada ketakutan para pemimpin PKR dan Pakatan Rakyat, rakyat akan mula menggali sejarah penglibatan George Soros dalam usaha menjahanamkan negara ini dari tahun 1997-1998 yang membawa kepada kejatuhan matawang dan struktur ekonomi Malaysia hanya semata-mata untuk membolehkan Anwar Ibrahim menjawat jawatan Perdana Menteri!!!

Sumber - Flyingkick

1 comments:

Ghazali 8 October 2012 at 06:48  

Inilah dia rupa manusia yang dapat faedah dari DEB tetapi cuba menolaknya dahulu selepas mendapat faedah besar daripadanya. Cuma dia seorang yang tak tahu tentang Soros....
Semua rakyat Malaysia lain yang hidup sezaman denganya tahu mengenai penyangak matawang itu....

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP