Powered by Blogger.

TUKAR MB.. PAS WARNING PKR BAKAL DEDAH SKANDAL SULIT AZMIN ALI..!!

Thursday 4 October 2012

Kenyataan Azmin yang begitu yakin bakal dipersetujui rakan2 Pembangkang untuk mencantas Khalid Gagap sebagai MB Selangor bukan sahaja 'malap' akan tetapi dikejutkan dengan amaran dari pihak PAS sendiri.
Kelihatan strategi Anwar menggunakan suara Azmin sebagai 'isyarat' tidak disambut baik dari PAS.
Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustapa Ali bagi 'warning' kroni2 Anwar dalam PKR agar tidak membuat kenyataan peribadi sebagai batu loncatan menyalahgunakan suara gabungan 3 parti pembangkang tersebut.

Kenyataan yang dibuat oleh Azmin Ali didakwa beliau bersifat politik peribadi yang mengelirukan pengundi PAS sendiri di Selangor.

Beliau merujuk kepada dua kenyataan pemimpin PKR sebelum ini yang bagi beliau tidak pernah dibincangkan di kalangan pimpinan tertinggi Pakatan.

"Kenyataan pertama yang dibuat oleh Ketua Penerangan PKR Selangor sebelum ini, Shuhaimi Shafiei yang berkata, 20 pemimpin PKR akan menyertai Kabinet.

"Yang kedua hari ini, Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dilaporkan media sebagai berkata, seolah-olah Selangor akan mendapat MB baru.


"Ini juga tidak pernah kita bincangkan dan bakal memberikan implikasi negatif," kata Mustafa dipetik dari Harakahdaily dan KLPOS.

Azmin sebelum ini telah beberapa kali membuat tindakan dan kenyataan yang tidak seteru dengan PAS termasuklah berkaitan desakan tindakan pemecatan terhadap Hasan Ali yang mendapat amaran oleh Ketua Pemuda PAS Nasrudin Tantawi.
 
Sumber - Gelombang Rakyat

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP