Powered by Blogger.

TERKINI.. AZMIN ALI UMUM KHALID GAGAP BAKAL DIGUGUR JAWATAN MB SELANGOR..!!

Wednesday 3 October 2012

Kelihatan Azmin Ali hampir berjaya ke kemuncak dalam mencantas musuhnya dalam parti bernama Khalid Gagap.
Menerusi laporan dalam beberapa laman portal termasuklah Sinar Harian dan KLPOS, Azmin mengesahkan Khalid Gagap bakal digugurkan jawatan MB Selangor jika Pakatan menang majoriti pada PRU13 kelak.
Impian Khalid Gagap untuk memecah tradisi MB paling lama memegang jawatan tersebut seperti Nik Aziz di Kelantan tidak kesampaian.
Azmin yang sebelum ini pernah membuat pengakuan secara terbuka menerusi TV3 menghadapi krisis kerjasama dengan Khalid Gagap telah diamanahkan sendiri bosnya Anwar Ibrahim membuat kenyataan sedemikian.


Adakah benar kenyataan media yang dibacakan beliau mendakwa Khalid bakal diimport ke Kerajaan Pusat jika benar PRU13 menjadi milik Pakatan? Lebih jijik Azmin sendiri secara tiba2 membaca teks penukaran tersebut atas faktor rekod 'cemerlang' Khalid. Sedangkan Azmin sendiri pernah membuat pengakuan mengkritik kepimpinan Khalid di Selangor yang menjadi punca tercemarnya imej parti?
Masing2 punya agenda yang lebih liar mengikis kekayaan Negeri yang sepatutnya diberikan kepada rakyat. Apa perubahan yang dijanjikan mereka selama ini? Bukan sahaja tidak berubah, malah semakin kritikal dengan isu air, talam, penyelewengan MBSA dan sebagainya.

Sumber - Gelombang Rakyat

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP