Powered by Blogger.

Skandal Blowjob Azmin Ali

Tuesday, 1 May 2012












Ni lah puncanya!
Syabas Khalid Ibrahim
Dendam Mesti Dibalas


18 comments:

lan 1 May 2012 21:01  

orang mcm ni patut mampus perosak agama,bangsa n negara

Johan 1 May 2012 21:06  

Tidak kiralah sama ada kamera itu SB ke sesiapa ke.. yang tidak elok dizahirkan untuk kita tahu karakter orang-orang ini, kerana orang-orang ini dianggap pemimpin suci walhal mereka adalah manusia biasa yang ada kekurangan dan KEKURANGANnya amatlah banyak...mereka sering melakukan perkara yang ditegah tetapi mendakwa diri masing-masing suci...

Otak Kauu 1 May 2012 21:47  

bak kata DR mahathir."UMNO dah lama tak bagi orang pandai masuk,itu pasal banyak DR masuk PAS. that y koran tgk UMNO asyik2 main politik kotor,mcm video seks le, bukti DR mahtir kata cmtu? ni dia. http://www.sinarharian.com.my/nasional/mahathir-lapang-dada-terima-profesional-sertai-umno-1.35790....

NYDP 2 May 2012 00:20  

Kenapa orang islam sesama bermusuhan tak terfikr ke ini semua perancangan orang bukan islam. mana perginya akal disebabkan terlalu emosi jangan sampai hilang kuasa memerintah negara yang rata-ratanya islam melayu. Jangan sampai orang-orang kafir cakap Allhamdudillah..... baru padang, sebab selepas itu negara=negara luar akan bantu untuk terus menjajah negara ini. masa itu yang bukan islam pasti menyebelahi kita, ada jaminan ke, yang bantu buat huru hara boleh ke kembalikan pentadbiran negara kepada orang islam melayu. Jadi orang islam Malaysia sudah diperbodohkan cuma kita tak sedar diri syok nak jadi pemerintah tapi isi nya belum pasti. Ada kita ini tak mampu berfikir......

Abulkhoyr 2 May 2012 00:59  

hi usahawan-saya ingin kongsi peluang perniagaan menarik&lumayan-hanya guna HP sahaja-sangat mudah-sila layari >>> http://tunetalk.ws/13438.php

Telebih Sudah 2 May 2012 01:09  

Tgk tu..polis yang kau cakap anjing dan bangsat...bila kau ada masalah polis juga yang kau cari...pengkangkang2...

KEKURA 2 May 2012 01:21  

Salam..link kan Kekura Pls. gomot.blogspot.com

Paranoid Android 2 May 2012 05:00  

Aik lain macam je bunyi Khalid ni, jadi video Azmin tersebut mmg di sahkan tulin lah kan? maksud saya ia 100% berdasarkan rakaman sebenar melalui web cam tersebut.
Pandangan saya soal siapa meletakkan kamera itu dah jadi soalan kedua, tetapi ketulinannya nampaknya disahkan oleh khalid sendiri yg kononnya mengalami nasib yg sama.
Soalan utama saya berapa jam tempoh rakamn kamera tersebut? kerana kita dimaklumkan kamera tersebut hanya bergantung kpd kekuatan bateri yg mustahil tahan terlalu lama.
Jawab jgn tak jawab!

kamy arif 2 May 2012 07:57  

sape eh pempuan tu...amoi ke..kalau amoi apa puak puak ni suka yang tak bersunat ke hehehhe

lu pikir la sendiri 2 May 2012 10:09  

nak blame BN dgn SB tp ada logik ker guna kamera mcm tu..confirm konspirasi PKR.. apa bodo sgt ke guna kamera tu sdgkn byk lg alatan yg lebih canggih.. bangang sungguh..

ayamngeram 2 May 2012 11:10  

Bagus khalid ni, ingin benar bercakap benar shinggakan tak tersedar kebenaran yang hendak disampaikannya telah membuktikan dia tidak bercakab benar...

jai detroy 2 May 2012 11:40  

bodohhhhhh la korang ni.... nmpak sgt LEMAH dalam mengANALISIS sesuatu berita. sebab tu korang ni mudah ditipu oleh papa gomo. kenyang kene suap dgn FITNAH je la korang nihhh... video khaled tu kan bertarikh 11 ogos 2010(0:04). kang cakap bodoh marah... tapi mmg nampak sgt kebodohannya

kitima 2 May 2012 13:28  

Rakyat jgn terbawa bawa cara politik di Siam. Mesti undi Parti yg mampu bela rakyat, majukan Negara dan pertahankan ketuanan Melayu. Klu undi ikut populariti individu sgt berbahaya sebab individu kerap kali boleh main joo bog. Perlu jga perut dia, semua kna ikut ckap dia, kerapkali tiada permuafakatan, pandangan majoriti xnak trima. Bila xdpt yg dia mau, dia resign dn lompat parti. Mampuih p Parti, aku peduli apa. Kerapkali org yg kita anggap pandai 2 sbenagnya cuma pandai klentong sja. Buet kerja langsung xcekap. Contoh profesor2 di Universiti. Depa boleh bg diploma dn ijazah bisinis. Depa xtau langsung buat bisnis. Berapa org depa yg konsultan , ahli lembaga pengarah syt atau Ceo Syt. Graduan dlm bisnis ada diploma ada ijazah. tp xpandi buat duit, syt rugi dn linkup. Klu kita taksub lantik YB yg popular, ada DR sja tapi xdak skill. lingkuplah hidup kita sementara nak tunngu depa cekap mentadbir. Jd mcam titanic sing, pandai putag rambut utk buat jambul ataz ... heh he he Dr Mahathir berjaya tadbir kerana dia lantik org yg mau terima dn ikut cara dia "Melayu Pasti Boleh". Klu kna ikut kata org yg kita pimpin buet apa jd pemimpin, jd pengikut lg best boleh arah pemimpin. Org boleh bg pendapat dn pandanagan tp xboleh paksa leader dgnag dn turut cara dia. Biaglah Ketua pertimbang dn buat keputusan dia, guna otak dia sebab kita lantik dia jd ketua. Kena yakin dn sokong dia. Jgn lantik YB - Yang Bodoh, Yg Buat Kecoh utk popular. Yg Blurp ais krim .. Yg Bercakap ikut jmbul dia...

mie 2 May 2012 13:58  

bak kata pepatah Melayu "ketam mengajar anaknya berjalan" Anwar al juburi, azmin ali dan mat sabun ...tanda2 dunia akhir zaman mengagungkan penzina dan pelwat sebagai pemimpin dengan mengenepikan pejuang agama dan pemimpin yang berahklak mulia...kepada org2 berada dalam parti ISLE hamPAS fikir-fikirkanlah....PAS sekarang dah tak releven lagi...

hazelnut1502 3 May 2012 12:49  

wujudnya puak2 ni bakal negara menghadapi kepincangan...

tuah 6 May 2012 23:17  

Salam...inilah dia..komen berasaskan nafsu semata-mata tidak berlandaskan akidah.Mari lah bersama meningkatkan akidah.Amal makruf nahi mungkar jgn slogan shj tapi practical.Yang pasti Dajjal muncul sebelum Imam Mahdi.

tuah 6 May 2012 23:23  

hmmm....mari pertahan Islam di Malaysia jgn benarkan setitik pun anasir dan kelompok yang bernafsu dan taksub menguasai negara.

kramer 9 May 2012 15:38  

Senarnya yang salah bukan azmin...nyonya tu yang pujuk azmin. Kalo repot polis buat masa ni belum ada idea nak nafikan apa yang telah berlaku. Apa daaa korang itu pon tak leh nak congak ke!!! simple jer menda niii. Lagi pun Nik NAJIS kan akan guna hukum iSelam defend azmin tu. Kesian le sikit kat dia tuuuu...

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP