Powered by Blogger.

Selangor:Taktik Pas Tarik Orang Ramai Datang Dengar Ceramah Mereka di Surau

Wednesday, 16 May 2012


E mel yang dikirimkan oleh Mohd Shafa Hanizam

Assalamualaikum bro, aku azam...nickname aku tulis komen hanizam...2-3 hari lepas, kat kampung aku di Berjuntai Bestari (korang pernah buat liputan pasal pasir).

Mak aku ada bagitau kat masjid ada ceramah agama...penceramah yang dipanggil Ustaz Zawawi Yusof...biasalah, penceramah top nak datang, mesti teruja mak ayah aku...

Tup-tup, bila sampai masjid, ketua kampung (pakatan) dia bagitau, kononnya ustaz zawawi tak dapat datang sebab ada hal...(kat situ mak aku dah rasa lain dah)...

Lepas tu diperkenalkan penceramah lain...orang PAS rupanya...lepas tu biasalah, meroyanlah berceramah dok salahkan kerajaan itu, ini dalam masjid...

Pendek kata memang menyesal mak ayah aku pergi masjid hari tu...dorang rasa ramai lagi macam tu...kalu nak info lebih, aku rasa blogger contact balik sape yang entertaint korang masa buat liputan pasir dulu...mungkin dorang simpan surat jemputan ceramah tu...mak aku dah buang sebab sakit hati sangat...

Pada aku pulak, PAS memang sial...depa tau kalau bagitau awal-awal penceramah PAS datang, mesti jemaah kurang...sekarang macam nilah taktik PAS...

Sumber : RBF Online

1 comments:

Unknown 16 May 2012 at 17:08  

lain kali kalau mereka buat taktik mcm ni, jgn lah tunggu lama...balik je ramai ramai...kalau di pujuk suruh tunggu dulu bagi depa abis berucap ...jgn layan...
tengok, apa reaksi mereka..???

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP