Powered by Blogger.

KISAH BENAR !!! RAKYAT SELANGOR SAKIT HATI DENGAN PENTADBIRAN KHALID GAGAP ??? WAJIB BACA !!!

Friday 18 May 2012


Kerja baik pulih bumbung pangsapuri yang diterbang angin pada 7 Feb jam 3:30 petang nampaknya masih tidak memuaskan hati penduduk memandangkan banyak kerosakan tidak dibaik pulih sepenuhnya.Memandangkan kerajaan Selangor pernah memaklumkan anggaran kos baikpulih pangsapuri tersebut RM480 ribu,namun begitu banyak lagi kerosakan yang belum dibaik pulih sebagai mana yang diharapkan oleh penduduk.

Tinjuan ShahAlamKini.com Pada 30/4/2012 dipangsapuri yang dimaksudkan nampaknya ada banyak perkara yang belum selesai walaupun baikpulih telah dilakukan sebagaimana yang diketahui umum.lihat gambar dibawah.


Kerosakan saluran air dari bumbung kelongkang diperkarangan pangsapuri tersebut masih belum diganti,sedangkan kejadian tersebut sudah berlarutan sejak febuari lalu .

Keseluruhan penduduk tidak puas dengan baikpulih yang telah dilakukan oleh pihak kerajaan Selangor,mereka akhirnya mengadakan demonstrasi aman diperkarangan pangsapuri sebagaimana keratan akhbar dibawah.

Kini kibaran bendera BN mula bermaharajalela dengah gahnya diunit kediaman mereka tanpa ambil kira apa orang lain kata,sedangkan Kerajaan Selangor sendiri tidak dapat melaksanakan tugas dengan sempurna.


Manakala pasar malam Bukit Subang hanya tinggal beberapa buah gerai sahaja,sedangkan semasa BN memerintah selangor keseluruhan gerai ada 124.kini hanya ada 3 gerai.

Ini dia pasar malam zaman Pakatan Haram di Bukit Subang U16.apa cerita ni ??? pentadbiran bawah khalid gagap dah halau penjaja ker ???


Sumber ShahAlamKini.Com

ADAKAH INI MENTERI BESAR ANDA WAHAI RAKYAT SELANGOR ???

Sumber : Badut Rakyat

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP