Powered by Blogger.

KHALID SAMAD PENING LAGI! KELAB MALAM VOYAGE MASIH DALAM PARLIMEN SHAH ALAM!!

Thursday 20 December 2012



KHALID SAMAD, Ahli Parlimen Shah Alam yang juga YDP PAS Shah Alam terus menafikan yang Setia Alam tidak termasuk dalam Parlimen yang dimenanginya. Dan penafian sekeras-kerasnya telah dinyatakan dalam laman The Mole baru-baru ini.


Untuk pengetahuan YB Khalid Samad, Setia Alam masih dalam Parlimen Shah Alam dan merupakan sempadan antara parlimen Shah Alam dan parlimen Kapar. Boleh check lokaliti dan kedudukan Setia Alam dalam peta persempadanan SPR.

Khalid mengatakan yang MBSA tak pernah meluluskan sebarang pembukaan kelab malam di Shah Alam. Yang menjadi kemusykilan adalah kelab malam yang dibuka tanggal 12-12-12 baru-baru ini telah mendapat perhatian umum dan bunting telah siap dipasang di tiang TNB dalam kawasan Setia Alam.

Jadi kesimpulan yang JB boleh buat adalah kelab malam tersebut adalah kelab haram dan tidak mendapat lesen dari MBSA. Maka, tidak mustahil jika Khalid benar mahu menjaga parlimennya, tolong tutup kelab malam Voyage tersebut!!

Sumber

1 comments:

lee 20 February 2022 at 11:21  

Sila kongsi dan majukan kepada semua rakan-rakan

Kami ingin memaklumkan kepada semua tentang YIP KUM FOOK, presiden KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI, Taman Desa Jaya, Kepong, YIP KUM FOOK tidak pernah memalukan orang ramai tentang beliau selalu berbohong, menipu, menghina ajaran Buddha, dll.

Baru-baru ini ramai yang memperkatakan tentang perwatakannya, sebelum ini dia seorang pemandu lori yang menghantar perabot ke mana-mana, kemudian dia belajar kursus undang-undang di beberapa universiti tetapi kita tidak tahu dia belajar kursus atau tidak kerana dia tidak tahu undang-undang, dia menipu orang. dimana - mana. dan bagaimana peguam boleh menipu orang tanpa rasa takut pada undang-undang

Harap semua orang harus mengambil berat tentang nama ini YIP KUM FOOK (PEGUAM ATAU MCA GOMBAK PENGERUSI DAN PRESIDEN KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI), juga perlu dikongsi dan dimajukan kepada semua. Jika tersilap langkah, anda akan kehilangan segala-galanya, lelaki atau YIP KUM FOOK ini sangat bahaya dan anaknya (YIP JIUN HANN) juga yang paling bahaya.

Oleh KOK MENG, KEPONG
Sharing by NG SWEE HUAT, KEPONG

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP