Powered by Blogger.

KAHKAHKAH, KHALID IBRAHIM CLAIM KREDIT BUKIT BOTAK!!!

Sunday 23 December 2012



Muka tak malu betul ler si Khalid Ibrahim nih!!!

Penempatan Bukit Botak dijangka siap Mac depan. Khalid Ibrahim pun berkokok mengatakan projek tersebut telah dirangka dan dibuat oleh Pakatan Rakyat. Kononnya, projek penempatan Bukit Botak itu lambang dan simbol tertunainya janji yang dibuat oleh Pakatan Rakyat.

Kepala hotak dia lah!!!

Penempatan Bukit Botak telah dirancang pada zaman Khir Toyo lagi. Malah puak-puak PKRlah yang paling kuat masuk dan menghasut setinggan-setinggan Bukit Botak kononnya untuk mempertahankan penempatan haram yang dianggap sebagai kawasan teroka bandar.

Apabila Kerajaan Khir Toyo berkeras dan bertegas untuk menghapuskan setinggan di Bukit Botak dan menjanjikan penempatan baru yang lebih selesa kepada setinggan-setinggan tersebut, PKR merupakan pihak yang paling kuat mencebik.

Penempatan baru yang dirancang, tetap juga dilaksanakan pembinaannya.

Sekarang, apabila penempatan baru itu telah siap, tiba-tiba pula Khalid Ibrahim menyatakan bahawa penempatan tersebut adalah hasil kerja Pakatan Rakyat.

Macam sial!

Kerja apa yang telah dibuat oleh Pakatan Rakyat untuk rakyat Selangor? Setakat keluarkan surat rasmi kepada para pemilik penempatan Bukit Botak, itu yang dikatakan menunaikan janji?

Ia samalah seperti dalam kes geran untuk tanah TOL. Pakatan Rakyat di bawah Khalid Ibrahim telah membekukan semua pembaharuan permit TOL. Yang mana tanah-tanah TOL yang telah diberikan geran, semuanya telah disiapkan pada zaman Khir Toyo lagi. Kerja Khalid Ibrahim hanyalah menyerahkan geran-geran tersebut.

Pun begitu, masih ada geran-geran tanah yang belum lagi diserahkan walaupun ianya telah disiapkan lebih empat tahun lalu. Sebabnya, Khalid Ibrahim dan Pakatan Rakyat mahu berlakon pada PRU13 nanti. Semasa kempen berjalan, mereka akan menyerahkan geran-geran tersebut kepada rakyat Selangor yang berkelayakan. Kemudian, mereka akan mendakwa, di bawah Pakatan Rakyatlah, geran-geran tersebut dikeluarkan.

Penempatan Bukit Botak jelas menunjukkan lakonan Khalid Ibrahim dan tidak faham perkataan TAHU MALU di kalangan Pakatan Rakyat. Orang lain punya kerja, mereka pula yang sibuk nak kredit.

Inilah yang dikatakan, LEMBU PUNYA SUSU, SAPI DAPAT NAMA!!!

Sumber

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP