Powered by Blogger.

Cukai Pintu Ditetap Kementerian Kewangan- Lagi bukti Pembohongan Manifesto PR Selangor

Thursday 20 December 2012

Semalam MB Gagap mengeluarkan kenyataan bahawa cukai pintu di Selangor ditetapkan oleh Kementerian Kewangan. Ini respond terhadap dakwaan DS Zin Mohammad bahawa terdapat kawasan kenaikan cukai pintu sehingga 10 kali ganda berlaku di Kampung Baru Sungai Buloh dan Kampung Baru Subang.




Tahniah diucapkan kepada MB Gagap atas kenyataan tersebut. Beliau bukan sekadar menjalankan tugas menjelaskan berkenaan isu cukai pintu ini dengan baik malah beliau juga berjaya membongkar satu lagi penipuan kerajaan PKR terhadap rakyat Selangor.



Mungkin nanti kita akan merindui MB Gagap ini selepas PRU akan datang kerana dia bakal dibakul sampahkan oleh rakyat Selangor akant tetapi oleh ahli-ahli PKR sendiri.



Kita jangan terlupa pada PRU 12 yang lepas, mereka telah berjanji kepada rakyat Selangor melalui manifesto mereka bahawa mereka akan menurunkan cukai pintu sebanyak 20% dan cukai permis komersial sebanyak 10% andai diberi peluang memerintah.



Rasanya tidak perlu disertakan gambar manifesto tersebut kerana ianya bersepah-sepah di dalam google image.



Kenyataan ini jelas memperbodohkan pentabdiran kerajaan PKR yang kita sedia maklum sentiasa mengeluarkan kenyataan yang mengelirukan.



Mereka bukan sekadar memberi kenyataan mengelirukan tetapi lebih kepada membohongi rakyat Selangor. Itu ayat yang paling sesuai.



Mungkin masih ada lagi rakyat Selangor yang sedang diulit mimpi indah janji-janji kerajaan MB Gagap. Menjadi tanggungjawap kita untuk mengejutkan mereka daripada terus lena diulit mimpi yang tidak ada penghujungnya.


Fikirkan Bersama

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP