Powered by Blogger.

Kebangkitan Rakyat Selangor Meresahkan Azmin Dan Isteri !

Sunday 3 June 2012


Apa la nak jadi dengan Pakatan terutama PKR di Selangor ni.

Tak habis-habis dengan isu kebangkitan rakyat yang sudah jemu dan muak dengan kes membabitkan pemimpin PKR yang tidak sudah kunjung dengan masalah moral.

Azmin baru-baru ini mendapat "heart attack" bila 9 keping paparan imej mirip dirinya yang digelar dengan aksi "makan aiskrim" yang mana aktiviti jijik berkenaan dilakukan didalam jamban sebuah Kondominium dipercayai sekitar Shah Alam.

Belum pun reda, kes rasuah dan penyalahgunaan kuasa membabitkan Azmin dan sudah tentu ada kena mengena dengan "big boss" Anwar.

Berikutan kes moral dan rasuah berkenaan, kira-kira 30 belia dari Ampang, Gombak dan Pandan Indah berkumpul secara aman di hadapan rumah Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali di Taman Tun Abdul Razak di sini, semalam mendesak pemimpin pembangkang itu menjawab segala tuduhan yang dikaitkan dengan dirinya.

Wakil mereka, Safarizul Mustapa, berkata Azmin perlu berani tampil membuat kenyataan sekiranya benar Ahli Parlimen Gombak itu tidak terbabit dengan kes rasuah yang ditimbulkan baru-baru ini.

“Jika sebelum ini Azmin banyak membicarakan mengenai soal keadilan maka sudah tiba masanya untuk beliau sekarang tampil menjawab perkara ini, kami mencabar beliau supaya menjawab segala tuduhan itu.

“Kami bukannya kumpulan ‘samseng’ sebaliknya berkumpul secara aman tanpa merosakkan harta benda kerajaan menuntut jawapan daripada Azmin, jika tiada jawapan maka kami akan berkumpul lagi pada masa akan datang,” katanya.

Terdahulu, kumpulan itu berkumpul selama hampir 15 minit bermula pada jam 4 petang dengan memegang pelbagai sepanduk berbunyi ‘Tolak PKR’, ‘Tolak Azmin’ dan ‘tolak pembangkang’.

Sementara itu, kelmarin isteri pemimpin kanan PKR terbabit, Shamsidar Taharin membuat satu laporan polis di Ibu pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang berhubung tindakan lebih 20 lelaki bermotosikal membuat kecoh hampir satu jam di hadapan rumahnya.

Pemuda terbabit dikatakan mula berkumpul di hadapan rumah Azmin dengan membuat pusingan beberapa kali sebelum disuraikan pihak polis.

Ketua Polis Daerah Ampang, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan polis yang dibuat Shamsidar jam 11 malam kelmarin.

Katanya, siasatan terperinci sedang dilakukan termasuk mengenal pasti punca sebenar tindakan pemuda berkenaan.

Rakyat Selangor tak kan nak tengok je ???

PRU-13 ni jom sama-sama kita ubah nasib negeri kita !!!

Sumber : Kita Gempur

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP