Powered by Blogger.

Ronnie Liu Kena Maki Di Pasar Pandamaran!

Friday 8 June 2012



Khabarnya Ronnie Liu melawat kawasan Pasar Pandamaran Jalan Papan untuk melihat kawasan longkang yang tersumbat. Lawaknya bila dia disambut dengan makian dan cercaan dari para peniaga disitu.

Ingatkan gangster sangatlah, baru kena maki sikit sudah tak tahan terus angkat kaki. Kenapa peniaga marah? Manakan tidak, sudah tiga kali banjir disitu baru dia nak datang menjenggok!

Sebelum ini jika banjir, air boleh naik sehingga ke paras lutut dan beberapa aduan telah dibuat, namun kedatangan Ronnie ke Pasar tersebut hanya untuk melihat dan bukannya untuk bertindak. Maklumlah pilihanraya sudah dekat maka dia wajib tunjuk muka. Inilah sebenarnya Exco paling bangang pernah ada dalam Kerajaan Negeri Selangor.

Pembangunan yang berkaitan dengan melayu tidak menjadi agendanya. Dia ada berkata didalam sidang DUN Selangor tempohari bahawa pembinaan rumah PPRT bagi rakyat kurang pendapatan di Selangor adalah tidak wajar!

Exco ini jugalah yang bertanggungjawab meluaskan penjualan arak di Selangor. Kalau penduduk Selangor tak mahu belajar daripada kesilapan lalu tak tahulah. Masa untuk berubah! Para peniaga melayu khususnya perlu bersatu dalam hal sebegini supaya anda semua tidak terus tertindas lagi.

Sudah nampak siapa kaca dan siapa permata sekarang? Wallahuallam.

Sumber : Belantan

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP