Powered by Blogger.

Bangsa Cina DAP Punca Sampah Dan Denggi Meningkat Di Selangor - Khalid Ibrahim

Tuesday 5 June 2012


"Cina DAP satu jenis Bangsa yang hidup dalam kekotoran"






Setuju dengan kenyataan Datuk Zin berkenaan isu sampah di Selangor yang semakin hari semakin meruncing ekoran tindakan sambil lewa Keroni Keroni pemimpin Kerajaan Selangor dalam mengutip sampah.

Kes demam Denggi semakin menjadi jadi di Selangor ini malah setakat ini laporan kes Denggi paling banyak adalah di Selangor yang mana merupakan satu titik hitam buat rakyat Selangor itu sendiri. Ini semua berpunca dari masaalah sampah dan perparitan yang tidak diselenggara dengan baik oleh Kerajaan Negeri dibawah Pakatan PAS,DAP,PKR.

Gomo tidak mahu mengulas panjang lebar mengenai pekara ini kerana apa yang jelas dalam pekara ini adalah sikap tanggungjawap yang telah diabaikan oleh Kerajaan Pakatan Selangor. Satu pekara yang seharusnya diberi perhatian oleh rakyat Selangor dalam bertanyakan dalam diri anda apa yang kerajaan Selangor lakukan sehingga wabak penyakit sudah menjadi sinonim dengan negeri Selangor.

Paling menarik adalah sokongan kaum Cina keatas Kerajaan Pakatan Selangor. Mereka akan terus menyokong kerajaan pakatan walaupun Denggi merebak dan menjadi jadi dibawah kepimpinan Kerajaan Selangor kerana mungkin bangsa Cina DAP ini hidup dalam kekotoran dan sanggup dilimpahi sampah sarap asalkan DAP terus berkuasa di Selangor.

Sumber : Papa Gomo

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP