Powered by Blogger.

Isteri Siapa Bakal Jadi Mangsa Terbaru Kerakusan Seks Badrul Amin?

Thursday 15 March 2012

Gomo menyatakan demikian kerana dalam kes khalwat yang lepas wanita isteri kepada seorang guru itu digoda oleh Badrul Amin sewaktu pasangan tersebut bersama beliau menunaikan Umrah. Dalam lawatan Umrah itu Badrul Amin melakukan godaan keatas isteri guru itu.

Barlanjutan dari Godaan Badrul Amin maka selepas pulang dari Umrah Isteri Guru itu tidak dapat menahan gelojak nafsu yang meronta ronta bermimpikan Badrul Amin dan beberapa kai perjumpaan diantara isteri Guru itu dengan Badrul amin yang mungkin pada anggapan Badrul Amin ianya adalah satu sesi kaunseling semata mata.

Bila Badrul Amin ditangkap tempoh lalu ketika berdua duaan dengan isteri Guru itu beliau menafikan Khalwat namun tidak menafikan yang wanita isteri orang itu bersama dengan beliau didalam bilik. Isu Khalwat bukanlah satu rekaan namun ianya adalah kebenaran yang telah ditakdirkan oleh Allah SWT demi menyedarkan umat yang lain untuk berhati hati dalam pekara ini.

Banner diatas merupakan satun lagi pakej Umrah yang dikelolai oleh Badrul Amin pada 22 Mac 2012 ini. Pakej Umrah yang mana baik untuk kita pergi menunaikannya di Makkah. Namun demikian dengan dikelolai Badrul Amin serta turut bersama dalam rombongan itu adalah beliau pastinya kita akan berfikir "ISTERI SIAPA PULA YANG MENJADI MANGSA BADRUL AMIN".

Gomo sebenarnya sudah JELEK dengan penampilan Badrul Amin yang berkopiah namun mempunyai Nafsu besar sama seperti Iblis. berpewatakan alim tetapi didalam hati hitam pekat dan dipenuhi noda noda besar.

Umrah dijadikan Platform Badrul Amin untuk menodai Isteri orang dan dengan hal ini Gomo minta kepada sesiapa yang sudah mendaftar untuk pergi bersama Badrul Amin dalam pakej Umrah sepertimana banner diatas untuk menilai kembali tahap kewarasan anda.

Bukan apa, takut bila balik Umrah kelak Isteri anda kelak yang akan meracau racau sehingga melarikan diri. Takut sekali lagi pekara berulang yang mana isteri anda berada bersama Badrul Amin didalam bilik hotel untuk mendapatkan sesi Kaunseling jam 2 pagi dengan si Ostaz Badrul hanya memakai tuala mandi.

Fikir fikir kanlah......


Psssttt... Badrul Amin masih lagi menjawat jawatan penasihat Ugama MB Selangor... Ntah apa bala lepas ni


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP