Powered by Blogger.

Zuraidah @ Mak Lampir Minta Shahrizat Jalil Selesai Saman Diluar Mahkamah

Saturday 2 June 2012



Zuraidah MP Ampang ataupun lebih dikenali dengan nama Mak Lampir ekoran rupa paras dan mulutnya yang becok dan mengerutu berbanding Elizebth Wong yang lawa sedikit dari nya. Seorang Ketua Wanita PKR yang begitu lantang membela Anwar Ibrahim dan bercita cita untuk bertanding sebagai Naib Presiden PKR dalam masa yang sama mengekalkan jawatan Ketua Wanita PKR.

Apa yang Gomo nak ceritakan disini adalah sifat beliau yang begitu hebat dalam menfitnah dan menuduh UMNO dalam apa sahaja pekara yang berlaku. Sifat yang jelek dan amat kotor sama seperti paras rupanya yang mengerutu itu.

Beliau begitu lantang sebelum ini menfitnah Shahrizat Jalil terlibat dalam isu NFCorp, beliau begitu lantang menyebut nama Shahrizat setiap kali isu NFCorp dibangkitkan. Pendek kata serangan beliau ke atas Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO begitu lantang barangkali faktor mengerutu yang beliau miliki tidak ada pada ketua Wanita UMNO.

Bila sebut isu NFCorp maka Zuraidah @ Mak lampir akan menyatakan "Suami Shahrizat Jalil, Anak Shahrizat Jalil, NFCorp Shahrizat Jalil, Keluarga Shahrizat Jalil dan sebagainya. Semua itu bertujuan untuk mematikan karier politik Shahrizat Jalil dan membuatkan rakyat membenci UMNO.

Kita tahu Shahrizat Jalil telahpun menyaman Zuraidah @ Mak Lampir ini bersama dengan Rafizi Ramli seorang lagi yang terlibat dalam menfitnah SHahrizat Jalil. Dan sekarang ini juga kes tersebut terus berjalan yang mana beban semakin terasa oleh Zuraidah @ Mak Lampir apabila SPRM memutuskan Shahrizat Jalil tidak terlibat dalam isu NFCorp.

Persoalan yang perlu rakyat khusunya kaum wanita bertanya adalah dimana kebertanggungjawapan yang sepatutnya dipikul oleh Zuraidah @ Mak Lampir atas fitnah beliau ke atas Shahrizat Jalil? Dimana moral beliau dalam pekara ini?

Gomo ingat sewaktu kes Elizebeth Wong dengan gambar bogel nya tersebar. Zuraidah @ mak Lampir inilah yang membuat sidang media menyalahkan UMNO sebagai dalang dalam penyebaran gambar bogel tersebut. Cukup hebat Zuraidah @ Mak Lampir ini menyalahkan UMNO walaupun akhirnya Elizebeth Wong si pelaku Berbogel mengakui yang gambar tersebut adalah kerja penyebaran dari bekas teman lelakinya.


"Zuraidah @ Mak Lampir menuduh UMNO sebagai dalang
penyebaran Gambar Bogel Elizebth Wong"

Ada sifat rasa bersalah Zuraidah @ Mak Lampir dalam pekara tersebut? Ada beliau meminta maaf dengan menarik balik tuduhan yang dilemparkan kepada UMNO? Ada beliau membuat sidang media menyatakan beliau tersalah tuduh? Jangan harap Zuraidah @ Mak Lampir ataupun mana mana pemimpin pembangkang akan membuat permohonan maaf atau menarik balik kesilapan yang telah mereka lakukan kerana mereka sememangnya kejam dalam membunuh karier politik pemimpin UMNO dengan cara fitnah jahat.

Terbaru Gomo terima maklumat yang Zuraidah @ Mak Lampir cuba untuk menyelesaikan kes saman Shahrizat Jalil diluar mahkamah. Mungkin kerana keputusan SPRM yang menyatakan bahawa Shahrizat Jalil tidak terlibat dan juga nasihat dari peguam yang mewakili Zuraidah @ Mak Lampir itu sendiri. Penyelesaian diluar mahkamah yang diminta Zuraidah @ Mak Lampir.

Gomo harap Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO usahlah bersetuju menyelesaikan kes saman tersebut diluar mahkamah. Mereka yang bertanggungjawap ini perlu diajar sebaik mungkin agar mengerti sikap hormat menghormati dalam persaingan politik. Kedajalan Zuraidah @ Mak Lampir yang sebelum ini berterusan menfitnah Shahrizat Jalil tidak boleh dimaafkan kerana Fitnah tersebut telah menghasut rakyat Malaysia membenci UMNO.



Rakyat Malaysia akan menilai pekara ini dan pastinya rakyat mahukan kes Saman Shahrizat Jalil berjalan di mahkamah dan bukannya penyelesaiaan diluar mahkamah. Zuraidah @ Mak Lampir mesti diberikan pengajaran dan agar ianya menjadi contoh kepada pemimpin Pakatan Pembangkang yang lain serta rakyat Malaysia inilah akibatnya bila Fitnah menjadi makanan harian Zuraidah @ Mak Lampir.

Sumber : Papa Gomo

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP