Powered by Blogger.

MR.MOK BERJAYA HAMBA ABDIKAN KONTRAKTOR MELAYU DI AMPANG!!!

Saturday 7 April 2012



Terdapat lebih 50 kontraktor pembersihan dan sampah di Ampang setelah 37 kontraktor pada era UMNO-BN dipecat oleh MPAJ apabila pentadbiran negeri beralih ke tangan Pakatan Rakyat. Dengan alasan kononnya, perkhidmatan yang diberikan tidak memuaskan, Kerajaan Negeri yang dipimpin oleh Khalid Ibrahim mengetuai perompakan dan penjarahan besar-besaran.

Peruntukan dari Kerajaan Pusat untuk PBT bagi tujuan pembersihan sampah dan sisa pepejal mencecah ratusan juta ringgit di Selangor sahaja. Justeru, peruntukan itu dipandang sebagai satu bentuk harta karun yang wajib direbut serta dirampas oleh para pemimpin Pakatan Rakyat, khususnya membabitkan Ahli-Ahli Parlimen, ADUN dan Exco Pakatan Rakyat.

Walaupun Khalid Ibrahim dilihat sebagai toyol besar berwarna biru muda, namun lanun sebenar yang berlindung di belakang Khalid Ibrahim adalah Ronnie Liu, Exco Perumahan yang juga merupakan salah seorang daripada GODFATHER kegiatan tidak bermoral dan jenayah lendir di Selangor.

Berdasarkan maklumat yang baru diterima, hampir kesemua kontraktor sampah dan pembersihan di bawah MPAJ sebenarnya hanyalah proksi kepada Mr.Mok yang mempunyai kaitan besar dengan Syarikat Muhibah. Mr. Mok dan Syarikat Muhibah telah wujud semenjak pada zaman UMNO-BN mentadbir Selangor lagi. Bagaimanapun, pada masa itu, ketamakan Mr. Mok mampu disekat oleh pentadbiran Khir Toyo.

Pun begitu, kelicikan lanun tersebut dan ketidakupayaan kontraktor-kontraktor Bumiputera yang mengendalikan sampah di seluruh Ampang dan Selangor, membolehkan Mr. Mok menyusup masuk menerusi penyewaan lori-lori sampahnya kepada mereka di bawah Syarikat Muhibah....BACA SETERUSNYA DI SEL13.COM

Sumber : The Flying Kick

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP