Powered by Blogger.

KHALID SAMAD DEDAH BUKTI HASAN ALI MINUM ARAK!!?

Wednesday 4 April 2012



Hasan Ali merupakan Exco Pertama yang dilihat 'beraksi' di Pusat Hiburan. Adakah kehadiran beliau ini untuk berhibur? Tidak sama sekali. Hasan Ali mengambil langkah berani bukan sahaja melancarkan Unit Selamatkan Akidah, malah turut serta bersama JAIS dan beberapa pihak penguatkuasa menyerbu Pusat2 Hiburan memantau aktiviti2 haram Umat Islam di lokasi tersebut.



Lain pula tabiat musuh dalam selimut Hasan Ali iaitu Khalid Samad. Pemimpin No. 1 Parasit PAS Selangor ini pula membuat sessi lawatan ke Kilang Arak bagi menawarkan lokasi baru untuk Kilang tersebut yang lebih strategik. Di samping itu beliau juga hadir bagi memastikan hasil penjualan arak di Selangor mampu menjana Ekonomi Negeri tersebut.


Siapakah DAJAL tulen antara kedua2 Pemimpin ini?


Kerajaan BN terdahulu dituduh tidak serius menangani masalah Akidah dan Gejala Sosial walhal JAIS sentiasa memantau isu ini. Kini Kerajaan yang turut dimonopoli Parasit2 PAS bukan sahaja tidak serius, malah lebih dari itu memecat Pemimpin Kerajaan yang cuba mengambil langkah lebih dinamik menangani masalah Akidah ini. 

Minum arak itu haram dan dilaknat Allah. Bagaimana pula hukum mereka yang menghalang malah menghina Pemimpin yang berjuang menangani isu ini? 

Mungkin bak kata kiasan Dr. Rani yang membawa maksud "Biar Umat Islam Minum Arak.. Asalkan Jangan Merasuah.. Biar Murtad.. Asal Undi Cina mampu Kekalkan Kuasa di Negeri ini."


Sumber : Gelombang Rakyat

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP