Powered by Blogger.

Khalid Ibrahim simpan jantan betina di opis?

Monday 9 April 2012



Jika dahulu, Khalid gabra kerana recorder terjumpa dalam pejabat. Dia segera tuduh UMNO dan kata akan buat laporan polis, tetapi tidak. Kenapa?

Semua diam tak korek. Khabarnya ada dalam video itu seorang perempuan bersama Khalid dalam opis. Video ditayang depan Khalid dan diminta henti setakat seorang perempuan memegang tie Khalid.

Gambar di atas kelihatan Terasa Kok posing dengan recorder. Adakah apa2 makna tu? Jeng jeng jeng ...

Itu bab simpan perempuan di pejabat. Buat masa ini, keasyikan Tan Sri Khalid Ibrahim pula adalah terhadap seorang jantan.

Ianya belum sampai ketahap dikasi duit bulanan untuk belanja, kereta untuk bergaya dan condo mewah untuk bercengkerama. Itu cara personaliti TV yang condong ke PKR tapi belum lagi Khalid yang sudah dalam PKR dan memegang jawatan kerajaan untuk PKR.

Lelaki yang dimaksudkan itu ada dan boleh dilihat. Tidak disimpan dalam Apartment. Tengok gambar berikut:



Lelaki itu dibawabnya dari Guthrie, kompeni lama Khalid. Hanya lulus STPM, tapi diberi jawatan tinggi. Kompeni yang dikendalikan itu SLC atau GLC negeri yang banyak aset.

Masuk saja, dia dinaikkan dari Jusa C terus ke Jusa A. Tapi Khalid bijak, kontrak hanya ikut bulanan. Apa-apa berlaku, dia terus diberhentikan macam mana Dato Syukor Nagir di Kumpulan Semesta.

Lapioran Audit Negara dah dedahkan kegagalan GLC yang diuruskan. Masih tidak dapat menghapuskan 'orang tengah' yang cekik darah rakyat bawahan.

Rafizi yang disyak jambu baru Anwar diam saja. Tidak didedahkan salahlaku jambu batu Khalid Ibrahim. Padahal dah tersebar salahtadbir urus GLC ini.

Sumber : The Unspinner



0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP