Powered by Blogger.

KERUSI TERBANG BAKAL SAMBUT ANWAR DI SABAK BERNAM

Thursday 8 November 2012



ANWAR DATANG LAGI!! Untuk rekod dalam masa seminggu ini, telah dua kali Anwar Juburi datang ke Parlimen Sabak Bernam. Mungkin untuk memenangkan calon lantikannya iaitu Aziz Bari yang dipilih oleh beliau sendiri walaupun tidak mendapat sokongan ahli PKR kawasan.

Badrul Amin yang baru ditahan oleh JAIS atas kes Al-Arqam juga dilihat semakin lemah dengan kes-kes yang tidak mendapat sokongan rakyat. Maka, dilihat Aziz Bari mempunyai aura tersendiri bagi kerusi Parlimen Sabak Bernam menggantikan Badrul Amin.

Atau adakah Anwar mahu menstabilkan Sabak Bernam untuk mendapat undi di sana setelah pelbagai perkara yang tak diingini terjadi pada parlimen tersebut. Ketua Cabang PKR ditangkap khalwat dengan bini orang jam 3 pagi, Mesyuarat Cabang dengan kerusi terbang dan penolakan PKR di Sabak Bernam oleh anak muda membuatkan Anwar lebih bersemangat untuk kerap ke sana.

Skrip yang sama diulang-ulang membuatkan aku sendiri telah hafal setiap baik ayat yang nak dikeluarkan oleh Anwar. 

Jadi adakah insiden yang buruk dan lebih dahsyat akan dilakukan oleh orang kampung sempena menyambut kedatangan Anwar? Aku akan menunggu dan merakamkan setiap detik tersebut...

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP