Powered by Blogger.

ISU KONDO.. MP HULU SELANGOR MAHU SAMAN RONNIE LIU..!!

Thursday 1 November 2012



SAMAN... Itu saja cara menebus maruah terhadap tuduhan2 dan persepsi2 palsu yang dimainkan Pembangkang. Dan ianya bakal dilakukan Ahli Parlimen Hulu Selangor P. Kamalanathan ke atas Exco Selangor, Ronnie Liu jika tuduhan isu projek kondominium di Batu Caves yang dikaitkan dengan pembabitan Pemimpin MIC itu tidak ditarik balik.

"Saya pun ada tahap kesabaran saya. Kalau saya tidak dengar apa-apa permohonan maaf daripada beliau, saya akan mulakan tindakan perundangan," katanya kepada salah seorang wartawan Sinar Harian Online.

Malah Kamalanathan dengan tegas mendakwa Ronnie Liu sebagai individu yang menipu kerana melakukan fitnah ke atas dirinya.
"Bagus, mudah kerja saya (kalau dia kata tak sebut nama). Apa nak dibuktikan lagi. Dia fitnah saya, dia menipu," tegas Kamalanathan.

"Awak tanya dia betul atau tidak YB pada satu sidang media pada 23 Oktober 2012 ada menyebut nama saya, kalau dia tetap kata tidak ada, mudah kerja saya," katanya lagi.

Sumber GR

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP