Powered by Blogger.

YB Tong Sampah...Kerajaan Negeri Selangor Memang SAMPAH

Friday, 18 January 2013


Adoiii...Kerajaan Negeri Selangor sekarang memang hendakkan publisiti murahan..Di tong sampah pun nak letak nama..Sewaktu BN memerintah selangor, takda pun tong sampah yang letak nama YANG BERHORMAT.Banyak benda dan perkara yang disumbangkan oleh BN sejak dahulu namun tidaklah sehingga sebegini rupa.

Terdesak sangatkah YB Janice Lee sehungga terpaksa meletakkan namanya di tong sampah? Apakah tidak ada perkara besar yang lain yang disumbangkan oleh YB berkenaan kepada penduduk setempat sehingga terpaksa meletakkan nama di tong sampah? Iskh iskh iskh!

Tq CTS

2 comments:

Mordechai Kuchai 18 January 2013 00:27  

Mana duit kerajaan Selangor banyak banyak sampai YB perlu berkelakuan sumbang dengan menyumbang kepada tong sampah?

Rakyat tertanya tanya. Kalau tong sampah YB dermakan. Teruk sangat ke kewangan Selangor sampai jadi begitu?

dhirt 18 January 2013 09:07  

Taman sri gombak.....

Kutip sampah seminggu sekali...

Datang kutip pakai lari biasa 1 tan tu... berjeje-jeje air sampah atas jalan...Tiap-tiap kali datang, redho je la bau perfume free pasal air sampah meleleh-leleh.

Ulat sampah dah macam beras kat tong sampah depan umah. Hamster pon bermaharajalela...

Nanti la, kalau dann aku snap gambar.. Siap kasi survey form lagi tanya pasal kualiti pungutan sampah kat situ. Takpe la, tunggu la 'Survey Form' aku time PRU nanti.

Tahniah kerajaan pangkahan ku, kerana menjadi kerajaan yang penuh berkebajikan.....

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP