Powered by Blogger.

MASJID DI SELANGOR YANG DIRAMPAS AHLI PAS, SONGLAP DUIT ANAK YATIM!!!!

Wednesday 7 November 2012



Apa nak jadi dengan Selangor ni...

Orang PAS bersungguh-sungguh betul nak menguasai setiap masjid, surau dan madrasah untuk menunjukkan kononnya mereka sangat arif tentang agama Islam dan merekalah sebenarnya yang layak dijadikan sebagai pemimpin. Konon-kononnya kalau orang UMNO yang naik jadi pemimpin dalam masjid dan surau, maka tidaklah mendatangkan berkah kepada kariah.

Nah, sekarang sudah terbukti...

Walaupun retoriknya, sokong PAS akan memudahkan proses penghisaban di Padang Mahsyar, kepala-kepala berserban yang gila kuasa, rupa-rupanya sangat gila dengan wang ringgit, biarpun wang ringgit berkenaan adalah hak anak-anak yatim.

Masjid Al-Husna, Sunway sebelum ini kecoh berhubung cantas nama AJK baru oleh pihak tertentu dengan bantuan Khalid Ibrahim yang merupakan Exco Agama Islam ekoran senarai AJK baru yang dipilih oleh kariah, bukan penyokong Pakatan Rakyat. Sebaliknya nama-nama AJK lama dan telah ditolak oleh kariah pula, dikekalkan. Kes berkenaan berlaku pada 22 April 2012 lalu. (BACA DI SINI)

Semalam, MAIS yang sebelum ini telah membantu menaikkan SYAITAN-SYAITAN berkenaan sebagai AJK masjid tersebut, telah mengeluarkan kenyataan bahawa mereka akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pengurusan Masjid Al-Husna, Sunway ekoran aduan daripada seorang ibu beranak lima, yang anak-anaknya adalah anak-anak yatim, tidak mendapat bantuan yang disalurkan menerusi masjid itu dari MAIS semenjak beberapa tahun lalu.

Sudahlah kepala Pakatan Rakyat yang jadi pemimpin negeri, menyakau duit rakyat dengan selamba dan tanpa rasa bersalah, sambil berpusing-pusing cakap, AJK Masjid yang berjenama Pakatan Rakyat pula menyebat duit anak-anak yatim.

Macam manalah nak bergantung harap dan menaruh kepercayaan kepada puak-puak ni?

Woi AJK Masjid Al-Husna, Sunway... duit anak-anak yatim tu, bukannya derma tabung unit Amal PAS ler... korang mentekedaghah duit anak-anak yatim, pangkah PAS tujuh ratus kali pilihanraya umum pun, korang takkan dapat cium bau syurga lah!!!

Sumber 

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP