Powered by Blogger.

BILA FAEKAH HUSIN BERSUARA SAJA, LALAT DAN LANGAU PUN TAK TAHAN BAU KOHONGNYA!!!

Wednesday 2 January 2013



Faekah Husin, orang yang disebut-sebut bakal menjadi calon PKR di DUN Ijok pada PRU13 tidak lama sahaja lagi, kini bersuara lagi. Dan seperti biasa, setiap kali dia bersuara, statusnya sebagai bermulut kohong dan berlidah bangkai, menjadi semakin kejap dan utuh.

Dalam kenyataan media yang kemudian disiarkan oleh akhbar di talian rasmi parti yang disertainya, Faekah menyatakan Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim sangat mengambil berat tentang tanah LTAT yang kononnya telah dipindahmilik dan dijual oleh Ketua Wanita UMNO Selangor. Kononnya lagi, penjualan tanah tersebut telah mengkhianati wang pencen pesara-pesara dan anggota-anggota tentera.

Kemudian, Faekah cuba menipu kononnya 'kontrak' Shahrizat Abdul Jalil, Ketua Wanita UMNO sebagai Senator tidak lagi disambung walaupun hakikatnya, Shahrizat telah tamat tempoh sebagai Senator selepas empat tahun bergelar Senator, bukannya dipecat atau tidak disambung semula.

Faekah sebenarnya sudah tidak tentu arah dan hilang modal untuk terus menipu.

Kalau tanah LTAT dan Awan Megah cuba disentuhnya, untuk menyalahkan UMNO kononnya, mengapa Faekah tidak menyentuh tentang tanah-tanah YBK, Yayasan Selangor, PKNS, KDE dan sebagainya di Selangor yang telah dijual?

Bukankah ketika baru sahaja menjadi Kerajaan Negeri Selangor, Khalid Ibrahim dan Pakatan Rakyat Selangor telah merancang untuk menjual tanah Yayasan Basmi Kemiskinan di Semenyih yang sepatutnya dijadikan sebagai tapak UiTM?

Bukankah Kerajaan Pakatan Rakyat yang menghapuskan asrama-asrama Yayasan Selangor di Kampung Pandan dan tanah tersebut dijual kepada sebuah syarikat yang kemudian tidak diisytiharkan oleh Kerajaan Khalid Ibrahim?

Ambik beratlah sangat...

Apa benda yang tidak dijual oleh Pakatan Rakyat di Selangor?

Sepatutnya Faekah Husin sebelum bercakap, tengok dulu punggung sendiri. Jangan kerana seronok nak menyalahkan UMNO, dia terlupa bahawa rakyat Selangor semakin muak dengan perangai Pakatan Rakyat Selangor yang tidak pun berusaha membela rakyat, tetapi menjadikan rakyat dan penduduk Selangor sebagai anjing yang boleh disepak terajang sesuka hati!

Sumber

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP