Powered by Blogger.

Lagi Cerita Pasal UNISEL..Khalid Aku Dah Muak Dengan Ko...Nak Muntah...Uwekkkk

Sunday 13 January 2013



Seperti yang dijanjikan isu asrama Unisel yang sedang panas di Selangor dijadikan isu pertama pendedahan pembohongan kerajaan Khalid Gagap. Sebelum ini Unisel telah dikaitkan dengan bermacam-macam masalah semenjak pemerintahan kerajaan Khalid Gagap. Bermula dengan masalah perletakan jawatan Naib Canselor Datuk Dr Rosti Saruwono seorang ahli akademik yang bepengalaman dan juga isu perlantikan Pemangku Naib Canselor yang sehingga kini masih belum disahkan jawatannya.

Pendedahan Datuk Seri Noh Omar yang mendakwa Unisel kerugian jutaan ringgit juga antara salah satu masalah besar yang sehingga kini gagal dijawap sepenuhnya oleh pentadbiran Khalid Gagap. Lebih menarik pendedahan tersebut juga dimuatkan di dalam Laporan Ketua Audit Negara. Jika dilihat secara terperinci jumlah kerugian yang didedahkan oleh Noh Omar tidak ada kekurangan walaupun 1 sen. Ini jelas menunjukkan bahawa setiap dakwaan yang dibuat oleh UMNO BN terhadap pentadbiran Khalid Gagap ada asasnya.

Terkini, isu penutupan asrama Unisel atas alasan tidak selamat diduduki berdasarkan laporan audit yang dijalankan oleh JKR kembali mencerminkan kelemahan mereka dalam menyelesaikan satu-satu masalah.Untuk makluman, kerja-kerja tanah yang dilakukan ketika awal pembinaan Unisel dijalankan oleh Talam sebuah syarikat yang di bail out oleh kerajaan Khalid Gagap.

Selanjutnya di sini

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP