Powered by Blogger.

Suka MenCEKIK Rakyat...Itulah Kerajaan PR Selangor!!!!

Monday 25 February 2013



Nampaknya Kerajaan PR Selangor Sudah Mula Mencekik Rakyatnya kerana kuasa Poltik mereka sanggup meluluskan projek yang berharga berbilion ringgit dimana ianya menyusahkan rakyat..


Bagaimana sebuah syarikat pemaju, Wiramas Hartanah (M) Sdn Bhd , yang hanya mempunyai modal berbayar RM 2.00 mampu untuk membiayai dan membangunkan Projek Megalomania Datum Jelatek.

Benarkah dakwaan Pengerusi Badan Bertindak Projek Datum Jelatek, Saleh Samad bahawa Wiramas Hartanah (M) Sdn Bhd hanya mempunyai modal berbayar RM 2.00 ?

Mana mungkin sebuah syarikat yang hanya mempunyai modal berbayar RM 2.00 mampu untuk membangunkan sebuah projek yang mempunyai GDV (Gross Development Value) atau Nilai Pembangunan Kasar berjumlah RM 1 Bilion ?

Jika benar, maka rakyat perlu menyaksikan bagaimana kerajaan Selangor dibawah pentadbiran Parti Keadilan Rakyat dan Pakatan Rakyat ini cukup hebat merompak dan menggadaikan tanah orang Melayu kepada bangsa asing ... rasuah dan kronisme.

Pakatan Rakyat Sanggup Menggadai Maruah orang Melayu semata mata kerana wang yang tak seberapa..Kerajaan macamnikah yang hendak kita pilih untuk mentadbir kerajaan..alamatnya habislah tanah dan aset di Malaysia ini dijual kesemuanya..

Bersyukurlah dimana kerajaan sekarang cekap mentadbir Negara Malaysia yang tercinta ini...

Anda semua pembaca fikirkanlah..Mana yang elok dan yang buruk..

Untuk lagi pembongkaran klik saja di sini

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP