Powered by Blogger.

Pakatan Haram Sudah Mula Meroyan!!!!...Tabika KEMAS Pula Jadi Mangsa

Saturday 9 February 2013


Puchong-20130204-00172

Semakin hampir dengan PRU13, Pakatan Rakyat semakin jadi tidak tentu arah. Kejahatan dan kezaliman yang mereka lakukan kepada rakyat, seringkali dilindungi dengan pelbagai cerita-cerita retorik yang membusungkan dada, sedangkan hakikatnya, rakyat menderita kerana dasar pemerintahan Pakatan Rakyat sangat kejam dan tidak mengira sesiapa, walaupun terhadap kanak-kanak.

TADIKA KEMAS ANGSANA USJ 1, Subang Jaya menjadi bukti kezaliman Pakatan Rakyat Selangor yang diterajui oleh Khalid Ibrahim-Teresa Kok. Tadika tersebut merupakan Tadika KEMAS terbesar di Malaysia yang mengandungi 4 buah kelas dan dijalankan dalam dua sesi iaitu sesi pagi dan petang. Jumlah pelajar adalah lebih kurang 100 orang. Murid-muridnya pula terdiri daripada pelbagai bangsa termasuklah Melayu, Cina dan India.

Pada zaman UMNO-BN menjadi Kerajaan Negeri, semua bil tadika berkenaan, dibayar oleh penduduk. Bagaimanapun, selepas Pakatan Rakyat mengambilalih pentadbiran Selangor, semua bil tadika tersebut telah dipindahkan kepada Majlis Perbandaran Subang Jaya.

Sekali imbas, seolah-olah Pakatan Rakyat sangat bertanggungjawab dan enggan membebankan penduduk lagi. Kononnya Kerajaan Tempatan yang Ahli-Ahli Majlisnya terdiri daripada puak-puak Pakatan, lebih bertanggungjawab, prihatin dan lebih telus berbanding Ahli-Ahli Majlis dari kalangan UMNO-BN.

klik sini 

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP