Powered by Blogger.

Nak dapat duit Ladang Rakyat kena indoktrinasi

Saturday 2 February 2013


Ingat untungkan nak jadi peserta Ladang Rakyat?

Tiap=tiap tiga bulan mereka kena hadhiri satu majlis indoktrinasi yang kononnya di panggil jati diri Ladang Rakyat.

Oh ye ... peserta Ladang rakyat bukan bukan ladang macam orang Felda atau diajar tanak kelapa sawit dan berkebun. Tidak .. hanya jadi pengikut tegar PAS. Otak letak tepi tapi macam robot ikut setia apa disuruh.

Entah ... mungkin sampai masa, sedia diperguna untuk jihad macam Ibrahhim Libya yang mati katak tak terbela janda dan anak2 yatim oleh PAS. Dahlah tak dibela tapi diperguna untuk pemimpin seperti Senator Yusuf Husin dan Taib Azaamuddin hidup kaya raya. 

Program Jati Diri kepada peserta ladang rakyat mesti dihadir. Yang tidak hadir akan dilucut kelayakan untuk mendapat dividen ladang rakyat.

Sebenarnya program ini merupakan adalah sesi menindroktrinasi dakyah Pas dengan menggunakan unsur ugutan dan agama Islam umtuk menakut para peserta yang terpaksa mengikut kehendak Pas dalam mana-mana program anjuran mereka seperti demo bersih, meramaikan majlis Pas dan banyak lagi aktiviti untuk menepati hasrat parti.

Akhirnya nama saja peserta Ladang Rakyat tapi bukan buka ladang dan perbaiki ekonomi diri dan keluarga tapi jadi lembu yang diperguna PAS.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP