Powered by Blogger.

Perangi YDPA: Hukuman Gantung Sampai Mati Menanti!!!

Wednesday 21 August 2013



Wan Ji tengah bersama Cikgu Jaafar (guru sekolah di Andalas Klang)..Beliau mengisytiharkan mahu hapuskan kuasa Sutan..

Siapakah dia yang berhak untuk menjatuhkan Sultan?..

Saya sebagai rakyat malaysia berasa tersinggung dgn sikap Melayu macamni...Apa hak dia untuk menghapuskan kuasa Sultan?..

Kalau disabitkan kesalahan mahu mencetuskan kekecohan/ketidakharmonian dalam negara kerana menghasut rakyat untuk menghapuskan kuasa Sultan boleh digantung sampai mati kerana mencetuskan perang terhadap YDPA..

Terimalah nasib ko macam Al - Maunah!!!

Jangan nak kata kalau dah dihukum nanti tu dikira mati syahid pulak...



1 comments:

Rashed Yb 21 August 2013 at 13:23  

Aku bYakin Budak ni maseh belom tau hokum dan cara BERISTINJAK pon....Apa Kono Jang....Klau bangsa lain yg Melalot aku leh terima gak la...sb agenda mereka,Yg ko aku rasa bukan "Ust"pon...klau Ust lidah mereka berucap ada cara dan beralas bro...Gua rasa lu ni lebeh truk dri mat bosia atu rempit kat kluar sana...WAJIB CEKOP SEBELOM VIRUS NI MERAYAP:(

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP