Powered by Blogger.

Chegu Bard Serupa Lanun Sulu?....

Friday 24 May 2013



Chegu Bard sedang bercakap besar walaupun dia tahu, dia sebenarnya sedang diburu oleh polis untuk ditahan bagi mendapatkan keterangan berhubung hasutan yang telah dilakukannya. Anak sedara menantu Anwar Ibrahim itu telah mencabar Zahid Hamidi dan Ketua Polis Negara menangkapnya.

Namun sesuatu yang amat menarik yang perlu diberikan perhatian, dalam TWITTERnya, Chegu Bard cuba berseloroh dengan menyatakan, dia wajar diberikan peluang selama tiga minggu sepertimana yang telah diberikan oleh kerajaan kepada lanun-lanun Sulu yang menyerang Sabah Februari-Mac lalu.

Selepas tiga minggu, barulah kerajaan boleh bertindak terhadapnya!

Eloklah juga tuh...

Memang patut Zahid Hamidi dan Ketua Polis Negara memberikan peluang kepada Chegu Bard selama tiga minggu, menerusi pujukan, amaran, dan kata-kata yang lembut. Selepas tamat tiga minggu, maka Zahid Hamidi dan Ketua Polis Negara, bolehlah melayan Chegu Bard sepertimana 'layanan' yang telah diberikan kepada lanun-lanun Sulu.

Barangkali memang Chegu Bard memang mengidamkan sangat peluru kut? Atau barangkali dia memang mengidamkan tali gantung demi membuktikan cintanya kepada Anwar Ibrahim?

Tq Flying Kick

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP