Powered by Blogger.

Wakil Rakyat Wangsa Maju!!! Mana Anda???!!!!

Monday 10 February 2014


Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor hanya menganggap wakil rakyat bagi parlimen Wangsa Maju, Datuk Dr. Tan Kee Kwong dari parti PKR hanya serpihan daripada parti pembangkang yang dilihat gagal membantu rakyat.


Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, persoalan mengenai kegagalan Barisan Nasional yang tidak diberi peluang dan diberikan kepada satu parti serpihan kerana hanya kecewa tidak diberi jawatan dalam gerakan dan mengambil keputusan untuk keluar parti.

"Wakil rakyat di Wangsa Maju ini dulu bekas Timbalan Menteri, kecewa tidak di beri tempat dalam gerakan lalu menyertai PKR dan bertanding di Wangsa Maju mewakili parti pembangkang dan ia hanyalah serpihan," 
BN mempunyai peracangan yang telah dirangka akan tetapi Tan Kee Kwong tidak mengikut perancangan tersebut.
"Kita mempunyai perancangan tetapi dia tidak ikut, selepas tidak di iktiraf dengan pergerakkan dia keluar parti dan menyertai parti keadilan.

"Sewaktu saya menjadi Ketua Berhubungan Negeri BN, saya sendiri bagitahu dia supaya tukar sedikit penggundi ke Kepong tetapi dia tidak buat dan menang begitu tinggi dengan 12 atau 13 ribu undi," katanya lagi.

Tengku Adnan berkata, UMNO telah mengetengahkan wakil rakyatnya akan tetapi masih lagi tewas, lalu menyeru penduduk setempat untuk memikirkan apa puncanya.

"Saya mintak tuan puan tidak kira melayu, cina, india, iban, dan khadazan, tolonglah pikirkan punca kenapa kalah.

"Nak kata Datuk Dr Shafie tidak melakukan tugas, dia melakukan tugas dengan bermacam-macam bantuan dia bawa ke sini untuk rakyat setempat," katanya lagi.


0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP